Feed my Vanilla! (just click )

Wednesday, October 14, 2009

Say what? Dato?

ahah.. instead of studying for upcoming test, i masih dalam keadaan denial. Masih lagi tak nak sedar dengan situasi genting yang perlukan ketekunan dan kesungguhan utk stdy smpai bpeloh ketiak, membakar kerosin di tengah malam, study for dua subject yang oh so tuff.. urgh!

Benci. Ble asyik dalam keadaan stress, hormon yang sepatutnye dirembes time waktu desperate dan cemas mcm da abis.So i tak boleh konsentrat study. Lagipon pil rajin I da habis. Oleh itu mari bercerita tentang hal orang.

Dis coming November is going to be a huge day for my fellow bff. She's getting married!! woohoott! Happy for her though. But get this, she's going to marry a Dato , and.. this is getting better, he is , wait for it, freaking 52 years old (owh. she's the same age wit yours truly, 22) !! Holly crap!!

As you all tahu, I pon suka matured men but tade la range 50+ (haha.. betul.. cayelah). But 52? That Dato' must work his *ss out to make it werq!

Anyhoo, she says she really love that man. Well, he have a Cayenne and among others, I pon boley jatuh cinta. Eh, ok. scratch that out. Materialist la My-yum ni! I suka kawan-kawan I kahwin muda. Wedding rocks! Can't wait for the bachelor party ;p. But I tade la nak kahwin awal pon. Bout the age of 30 will be fine.. kehkehkeh..


ps: Sejak akhir-akhir ni, suka betol mencarut.NEED.TO.STOP.CURSING.
Huh. Currently menahan diri dari makan fastfood and shopping.. Urgh! This is hard x_x

2 comments:

Paan Ovrtd said...

I pun xmau kawin time muda2 ni. Better around 30++ la. Orang perempuan sekarang kan suka laki tua, am I wrong?

my-yum said...

ye la 30 is the new 20 ..I think your at ur best when 30. tapi lelaki kan makin tua makin tinggi saham..

ahah.. tak jugak paan..kalau perempuan tu da umur 35+ mgkin lelaki muda yang approach.. Very much depend on your surrounding and level of education of the women you jumpa =) (rase i la.. =p)